Kiekviena mūsų parduodama knyga yra išoriškai patikrinama Jūsų užsakymo ruošimo metu.
Knyga, žaidimas, dėlionė nėra laikoma nekokybiška preke, jeigu ant jos galima pastebėti smulkių jos saugojimo, pakavimo ar transportavimo metu atsiradusių defektų, dažnai pastebimų ir įprastuose knygynuose ar parduotuvėse parduodamose knygose, žaidimuose, dėlionėse (pvz.,nežymūs įbrėžimai knygos ar pakuotės viršelyje, nežymus popieriaus spalvos pokytis vienoje iš išorinių briaunų ir pan.).

Virtuoso.lt neatsako už knygų turinį, pavyzdžiui, redagavimo, korektūros, vertimo klaidas bei kokybę, dėl kurių atsakomybė tenka išimtinai knygos leidėjui, nurodytam prie kiekvienos knygos bibliografinės informacijos.

Jeigu gaunate nekokybišką prekę, galite mums gražinti. Apie gautą nekokybišką prekę nedelsiant informuokite mus el. pašto adresu: info@virtuoso.lt. Laiške nurodykite užsakymo numerį, prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite defekto pobūdį, pavyzdžiui, trūksta dalies teksto ar knygos puslapių. Mes su Jumis susisieksime ir sutarsime dėl laiko, kada galėsime pristatyti tokią pačią kokybišką prekę ir susigrąžinti nekokybiška prekę. Ant prekių įpakavimo aiškiai užrašykite “Nekokybiškos prekės” ir Jūsų (kaip siuntėjo) bei mūsų (kaip gavėjo) adresą: MB “Leidybos sprendimai”, Energetikų g. 50, Kaunas

Už nekokybiškos prekės pristatymą ir grąžinimą mokame mes. Tuo atveju, jei nekokybiškos prekės negalėsime pakeisti į tokią pačią kokybišką, pasiūlysime kitą tiek pat kainuojančią prekę arba grąžinsime pinigus už nekokybišką prekę. Garantuojame sumokėtos sumos grąžinimą, tačiau prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Už prekių grąžinimą mums taip pat mokate Jūs. Lėšos atsiskaičius kortele bus grąžintos į tą pačią kortelę.

Knygos negražinamos, vadovaujantis LR Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 ” Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”

Kilus neaiškumų, klausimų ar nusiskundimų, pirmiausiai siūlome kreiptis į mus el. paštu info@virtuoso.lt arba telefonu +370 693 23 999. Neradus bendro sutarimo, prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.